sobota, 28 lipca 2012

Moje pierwsze pierogi

   Nikt nie uwierzy, ale pierwszy raz w życiu robiłam pierogi. No jednak. Pomogła mi w tym specjalna foremka. Nadzienie sezonowe- wiśniowe, ale żeby nie było tak prosto to zmieszałam wydrylowane wiśnie z migdałami w płatkach i brązowym cukrem. Wyszło pysznie. Ilość jaką udało mi się zrobić powaliła rodzinkę, więc udało mi się jeszcze trochę zamrozić. Zastanawiam się nad najlepszym sposobem mrożenia pierogów, bo nie mam w tym doświadczenia. Najlepiej chyba je podgotować, tak też zrobiłam, ale okaże się po odmrożeniu. Pierogi to dosyć czasochłonne zajęcie, ale dla smaku warto!

Przepis na ciasto*:
  • 3 szklanki mąki
  • 1/4l wody
  • 1 jajo
  • 2 łyżeczki oleju
  • 1 łyżeczka soli
 Wszystkie składniki zagniatamy.

* "Przepisy z mojego ogrodu" Anna Applebaum- Sikorska Danielle Crittenden









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...